نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: عدم ارسال ایمیلهای یک اکانت خاص در Mdaemon

  
  1. #1
    نام حقيقي: سید فرزین موسویان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    111
    سپاسگزاری شده
    32
    سپاسگزاری کرده
    205

    Icon14 عدم ارسال ایمیلهای یک اکانت خاص در Mdaemon

    سلام خدمت دوستان
    من از میل سرور Mdaemon 13 استفاده می کنم. یک از اکانتهایی که در این میل سرور دارم وقتی ایمیل ارسال می کند به مقصد نمی رسد.
    من بررسی کردم و متوجه شدم این ایمیلها در بخش Bad query قرار می گیرند و وقتی آنها را باز و بررسی می کنم پیغام
    not processed: message size (xxxxxxxxx) exceeds spam filter configured max size of (xxxxxxxx)
    را در همه آنها می بینم.
    این مشکل را از کجا ناشی می شود؟
    مقدار max size را از کجا می توان تنظیم کرد؟
    توی بخش Security----->spam filter هرچه گشتم جایی برای تغییر این سایز ندیدم . تنها قسمتی برای تغییر مقدار Scores وجود داشت که مفهوم آن را نفهمیدم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    ممنون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: سید فرزین موسویان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    111
    سپاسگزاری شده
    32
    سپاسگزاری کرده
    205
    دوستان عزیز سلام
    من در خصوص مشکلی که مطرح کردم متوجه موضوعی شدم که مطرح کردن آن شاید به رفع آن کمک کند. این موضوع را باذکر یک مثال توضیح می دهم.
    کلاینت A ایمیلی را از بیرون شرکت (یک دومین بیرونی) دریافت می کند (با نرم افزار MSoutlook2010). این کلاینت بازدن دکمه forward و اضافه کردن یک متن به کلاینت B که در دومین داخلی شرکت است ارسال می کند.
    در این حالت Header مربو ط به دامیل بیرونی که ارسال کننده اولیه این ایمیل است و شامل ادرس ارسال کننده (from) ، آدرس گیرنده (to که در این مثال کلاینت A است) ، زمان و تاریخ ارسال و ... است نیز ارسال می شود.
    حالا اگر کلاینت A ایمیل را به همین صورت یعنی صرفا با اضافه کردن یک متن به کلاینت B ، فوروارد کند میل سرور آن را به عنوان اسپم شناسایی می کند پیغامی را که در پست بالایی گذاشتم میدهد ولی اگر در هنگام فوروارد Header فوق را حذف شود ایمیل بدون مشکل ارسال می شود.

    ممنون می شوم بدانم مشکل چیست؟
    با تشکر



  3. #3
    نام حقيقي: سید فرزین موسویان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    111
    سپاسگزاری شده
    32
    سپاسگزاری کرده
    205
    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان
    این موضوع خیلی قدیمی شده ولی چون این مشکل همچنان برای من وجود داشت و ممکن بود برای سایرین هم بوجود بیاد گفتم بد نیست راه حل آن را مطرح کنم.
    موضوع از این قرار بود که چند ماه پیش سازمان ما مورد حمله یک اسپم قرار گرفت که همیشه با یک سری کلمات مشخص در بدنه و موضوع ایمیل (Body & Subject) ارسال می شد. من برای جلوگیری از حمله این ایمیل از قسمت Security à content filter رول هایی را نوشتم که بر اساس آنها وقتی کلمات مشخصی در بدنه یا موضوع ایمیل وجود داشت آن ایمیل ها را به قسمت Bad query منتقل کند و از ارسال آنها جلوگیر کند.
    اشکال کار اینجا بود که برای رولهای بدنه از گزینه Contain (مشتمل بودن ) استفاده کردم . این باعث می شد که اگر توی بدنه هر ایمیلی چه خوب چه بد این کلمه وجود داشت حتی بصورت بخشی از یک کلمه ، آن ایمیل توقیف بشه .
    مثلا من نوشته بودم وقتی بدنه ایمیل حاوی کلمه ‘hey’ باشه آن را متوقف کن. حالا اشکال اینجا بود اگر در ایمیلی کلمه heydar که اول آن با hey شروع میشه وجود داشته باشه ، آن ایمل به قسمت Bad query منتقل بشه .
    برای حل مشکل برای موضوع رول نوشتم که علاوه بر Contain گزینه is equal to (دقیقا معادل) داره و مشکل حل شد.
    با تشکر



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •