نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5
سپاس ها 1سپاس

موضوع: مشکل access denied در اکسچنج . connect to remove server

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد حسین انصاری

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    57
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    10

    مشکل access denied در اکسچنج . connect to remove server

    سلام
    میخواستم ایمیل ارسال کنم دیدم ایمیلهام ارسال نمیشه ولی دریافت میشد.... رفتم تو محیط سرور دیدم خطای زیر رو داده..یه بار ری استارت کردم دیگه اصلا حتی نمیتونم تو محیط ایمیلم که قبلا میرفتم توش وارد بشم. این خطا رو میده برای رفتن تو ایمیل. Your mailbox appears to be unavailable. Try to access it again in 10 seconds. If you see this error again, contact your helpdesk.
    تو محیط اکسچنج 2010 هم که رفتم خطای زیر رو که در عکس نشون داده شده میده







    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط mhansari : 2015-03-28 در ساعت 02:43 PM

  2. #2
    نام حقيقي: محمد حسین انصاری

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    57
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    10
    سلام.
    امروز دیدم اون مشکلی که دیروز بوجود اومده بود و این پیغام رو میداد
    mailbox appears to be unavailable. Try to access it again in 10 seconds. If you see this error again, contact your helpdesk
    رو دیگه نمیده و وارد mailboxam شدم. و از طرف ایمیلهای دیگه مثلا یاهو ایمیل دریافت میکنم . منتها از ایمیلم نمیتونم بفرستم و میره توی درفت.
    سمت سرور هم هنوز همون پیغامی که تو عکس نوشتم رو نشون میده
    ممنون میشم دوستان اگر جواب رو میدونید زود راهنمایی کنید




  3. #3
    نام حقيقي: حامد

    عضو عادی شناسه تصویری hamed_mhk
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    789
    سپاسگزاری شده
    1062
    سپاسگزاری کرده
    4
    نوشته های وبلاگ
    4
    احتمالاً‌ درایو میل باکس پر شده
    اگر اشتباه نکنم همیشه باید یه پنج شیش گیگی خالی داشته باشه
    اگر نداشته باشه، همه چی اوکیی حتی اجازه دریافت رو میده ولی ارسال نمیذاره بکنی

    حتماً‌ Event Log ها رو نگاه کن ببین چه اروری داری تو سیستمت




  4. #4
    نام حقيقي: محمد حسین انصاری

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    57
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    10
    اگر منظورتون از درایو میل باکس ... درایوهایی که برای ویندوز ایجاد کردیم و دیتا بیس و میل باکس اکسچنج رو به اونها انتساب دادیم هست باید بگم نه پر نشده اونها هر کدوم دو ترا بایت ظرفیت خالی دارند.. اگر غیر این هست راهنمایی بفرمایید چطور باید ببینم پر شده یا نه؟

    ارورهایی که تو ایونت مربوط به اکسچنج هست اینهاست
    1: خطای اولی
    Exchange Search Indexer failed to enable the Mailbox Database Mailbox Database 1734325327 (GUID = 795d8fb8-9cfb-4a6a-ba54-676b7e40dd75) after 1 tries. The last failure was: MapiExceptionMdbOffline: Unable to Get Catalog State (hr=0x80004005, ec=1142)
    Diagnostic context:
    Lid: 1494 ---- Remote Context Beg ----
    Lid: 44215
    Lid: 60049 StoreEc: 0x8004010F
    Lid: 49469
    Lid: 65341 StoreEc: 0x8004010F
    Lid: 56125
    Lid: 47933 StoreEc: 0x8004010F
    Lid: 32829
    Lid: 49213 StoreEc: 0x8004010F
    Lid: 48573
    Lid: 64957 StoreEc: 0x8004010F
    Lid: 31321 StoreEc: 0x476
    Lid: 1750 ---- Remote Context End ----
    Lid: 19154 StoreEc: 0x476
    Lid: 22081 StoreEc: 0x476 . It will retry after 10 minutes.

    خطای دیگه:
    Microsoft Exchange could not find a certificate that contains the domain name mail.ncc.org.ir in the personal store on the local computer. Therefore, it is unable to support the STARTTLS SMTP verb for the connector Internet with a FQDN parameter of mail.ncc.org.ir. If the connector's FQDN is not specified, the computer's FQDN is used. Verify the connector configuration and the installed certificates to make sure that there is a certificate with a domain name for that FQDN. If this certificate exists, run Enable-ExchangeCertificate -Services SMTP to make sure that the Microsoft Exchange Transport service has access to the certificate key.

    خطای دیگه که مربوط به ویندوز هست:
    License Activation Scheduler (sppuinotify.dll) failed with the following error code:
    0x80070005

    و خطای دیگر
    Windows license activation failed. Error 0x80070005.




    منتظر پاسخ دوستان هستم
    با تشکر از وقت گذاری شما



  5. #5
    نام حقيقي: محمد حسین انصاری

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    57
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    10
    مشکل حل شد گفتم جوابشو بگم شاید به درد کسی بخوره
    ساعت سرور اکسچنج با ساعت سرور دامین کنترلر یکی نبود. در ضمن اون تیک اتوماتیک ساعت رو هم برداشتم.
    و ری استارت کردم درست شد!!!


    hexman سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •