نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: توزیع ایمیل های دریافتی از یک ایمیل

  
  1. #1
    نام حقيقي: Hadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    124
    سپاسگزاری شده
    19
    سپاسگزاری کرده
    145

    توزیع ایمیل های دریافتی از یک ایمیل

    سلام
    یک ایمیل داریم.one@test.com
    حالا چندین بخش در شرکت هست. روابط عمومی.فروش-پشتیبانی-شکایات و ..
    راهی هست که ایمیل های دریافتی رو به سمت های مختلف هدایت کنیم؟
    وقتی بخش مورد نظر پاسخ داد اگر کاربر دوباره جوابش رو داد.این دفعه یک راست بره توی باکس همان بخش.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5762
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    اگر شما به بخشهای مختلف روی این باکس Manage Full Permission داده باشید همه اون رو دریافت میکنند ولی موقع جواب دادن هر کس با اکانت و باکس خودش جواب خواهد داد و در نتیجه کاربر هم در ادامه مکاتات با همون بخش طرف خواهد بود.



  3. #3
    نام حقيقي: ARZ

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    77
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    2
    برای پخش کردن ایمیل‌ها دو کار میتونی بکنی، یکی اینکه بر روی mail server قوانینی بنویسی که بر اساس کلمات بکار رفته در موضوع ایمیل و یا متن ایمیل، اون رو به سمت واحد مربوطه هدایت کنه. یا اینکه از یکی از CRMها استفاده کنی که کلا برای اینکار طراحی شدن.



کلمات کلیدی در جستجوها:

توزیع.ایمیل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •