نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6
سپاس ها 1سپاس

موضوع: تاریخ ، شماره نامه و بایگانی ، در اکسچنج سرور

  
  1. #1
    نام حقيقي: Moin Tavasol

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    Teh
    نوشته
    89
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    64

    تاریخ ، شماره نامه و بایگانی ، در اکسچنج سرور

    سلام

    دوستان ، می خواستم بدونم آیا امکانات ، شماره نامه ، تاریخ ، بایگانی ، برای نامه غیر داخلی در اکسچنج + اوت لوک وجود داره ؟
    می خواستم پیشنهاد استفاده از کسچنج به جای استفاده از برنامه های اتوماسیون رو به یکی از دوستان بدم ، که این سوالات مطرح شد .
    آیا می شه گردش کار توش تعریف کرد ؟

    مرسی



  2. #2
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5762
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    سلام

    پیشنهاد ندهید

    کارکرد و کاربردش این نیست و بسیاری نیازهای شما را هم پوشش نمیدهد.

    ممکن است برخی را فراهم کند و خوشحال شوید که خوب است اوضاع خوب پیش میرود احتمالا میشود اما مطمئن باشید نخواهد شد.

    میتوانید به عنوان بستر اصلی و رسمی گردش اسناد از آن استفاده کنید، بسته به فرهنگ سازمان و کارکنانش و بیزنس آن

    اما بایگانی و شماره گذاری و گردش کار اتوماتیک و ... ! خیر

    در کل بگذرید از این موضوع


    Akhoond سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Moin Tavasol

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    Teh
    نوشته
    89
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    64
    ممنونم از نظرت ممحد جان
    ولی یه سوال همه جای دنیا چی کار می کنند برای این قصه ؟
    من هر چی سرچ کردم به جایگزینی برای این برنامه های اتوماسیون ایرانی نرسیدم که نرسیدم .
    آخر سر دیدم همه می گفند اکسچنج + اوت لوک . که تازه اون هم شما می گی شماره نامه و از این چرت و پرت ها نداره . پس شرکت های خارجکی از چه راهی استفاده می کنند ؟

    ممنونم از راهنمایی تون
    مرسی



  4. #4
    نام حقيقي: حامد

    عضو عادی شناسه تصویری hamed_mhk
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    789
    سپاسگزاری شده
    1062
    سپاسگزاری کرده
    4
    نوشته های وبلاگ
    4
    دلیلش اینه که فرهنگ سیستم های نامه نگاری داخلی و خارجی توی ایران با خارج متفاوته،‌ هر چند تفاوت داره کمتر و کمتر میشه و فرهنگ بالاتر و بالاتر میره

    مثلاً شما وقتی نامه میزنی، اینه کی میزنه، کی امضا میکنه، که پاراف میکنه روش دستور میده و اینا باید امضای فیزیکی یا دیجیتالی داشته باشه،‌ ولی توی خارج از کشور همین اینکه شما با ایمیل این کارا رو میکنی، خودش امضا حساب میشه. یه مقداری قضیه فرهنگیه. ولی اگر حاضر باشه یه سازمان، کاملاً شدنیه


    میمونه بحث شماره نامه...
    هدف شماره گذاری نامه ها، پیگیریه
    چه توی حالت داخلی و پیگیری یه نامه داخلی،‌ چه توی حالت خارجی و پیگیری یه نامه از خارج مجموعه، این شماره به درد میخوره.
    دیگه اینجا اکسچنج به تنهایی کمکی نمیتونه بکنه و باید یه چیزی باشه که ما دقیقاً بهش میگیم اتوماسیون اداری

    این چیزا معادل خارجیش رو توی نرم‌افزارهای ERP که داخل سازمان ها هست پیاده سازی میکنن. و ایمیل هایی هم که به عنوان نامه رد و بدل میشه توی مجموعه، توی اون نرم‌افزار ERP‌ ذخیره میشه،‌ و قابلیت پیگیری پیدا میکنه . . . . .
    فقط برای اینکه یک مثال کوچیک برات بزنم و گوشی یه مقداری دستت بیاد،‌ سیستم های Ticketing - که برای خدمات پس از فروش الان خیلی مرسومه - شما یه درخواستی میدی (مثلاً فلان چیز مشکل داره) اونم در جوابت میگه برای شما یه تیکت صادر شده با فلان شماره، که شما برای پیگیریش از این شماره استفاده کن... که کاملاً شبیه به نامه زدن از بیرون به یک مجموعه ست که برات شماره نامه صادر میکنن که بتونی پیگیری کنی نامه و درخواستت رو ! پس خارجیش هم هست! خوبش هم هست!!
    منتها این تپپ نرم‌افزارها به دلیل بزرگیشون،‌اینجوری نیست که بیایی نصب کنی و یا علی بگی و استفاده کنی! باید کلی کاستومایزیشن و برنامه‌نویسی‌های جانبی روشون صورت بگیره که به درد یه مچموعه بخوره . . . .


    الان توی ایران برای اتوماسیون داخلی نرم‌افزارهایی درست شده، یک سری سولوشن‌هایی هم هست که مبتنی بر MS SharePoint درست شده که خب به نظر من استفاده از شیرپوینت تنها ابداً راه حل خوب و مناسبی نیست استفاده از شیرپوینت



    نرم‌افزارهای ماکروسافتی ERP ی که میشه سری Microsoft Dynamics خوراک این کار هستن که میتونی اینتگراسیون خوبی هم بین باقی سولوشن‌ها مثل اکسچنج و اینا باهاش داشته باشی !




    ویرایش توسط hamed_mhk : 2014-01-31 در ساعت 04:38 PM

  5. #5
    نام حقيقي: Cheez

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    3
    همانطور که دوستان اشاره کردند به هیچ عنوان در ایران اکسچنج جایگزین اتوماسیون اداری نمیشود و البته مسله کاملا فرهنگی است . و گر نه امکالات اکسچنج خیلی بیشتر از اتوماسیون اداری است ولی متاسفانه در ایران فرهنگ سازمانها و نامه نگاری کاملا متفاوت است . سیستم های تیکت منیجمنت هم برای شماره گذاری نامه نیست بلکه برای مشتری مداری و مدیریت درخواست ها میباشد . علی ایحال در ایران مخصوصا اگر سازمانی اتوماسیون اداری داشته باشه اصلا توصیه نمیشود با اکسچنج جایگزین شود



  6. #6
    نام حقيقي: Moin Tavasol

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    Teh
    نوشته
    89
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    64
    از دوستان عزیز ، بسیار ممنونم بابت راهنمایی هاشون ، خیلی خیلی خیلی لطفت کردید دوستان من

    سازمان دوست من بزرگ نیست ، شاید با 40 تا یوزر ، کوچیک هست ، اما خودش هم گفت که جا انداختن این قصه زمان بره .

    پس من با اکسچنج و اوت لوت و Microsoft Dynamics می رم جلو ، ببینم به کجا می رسم

    مرسی از لطف همه عزیزان



کلمات کلیدی در جستجوها:

شماره گذاری نامه اداری

شماره گذاری نامه و درخواست ها

نامه اداری درخواست سرور

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •