ارتباط سیستم های تلفنی قدیمی با Microsoft Lync
توسط
- 2012-11-14 - 05:16 PM (بازدید: 4681)
|
معادل عبارت Remote Call Control میباشد. این قابلیت در مایکروسافت Lync امکان برقراری ارتباط مابین سیستم های تلفنی مختلف و در نتیجه کنترل تماس های تلفنی را در ابزار Lync Client ارائه میکند. با استفاده از RCC یک کاربر میتواند از طریق نرم افزار Lync Client تلفن رومیزی خود را مدیریت نماید. برخی از قابلیتهای ارائه شده در RCC به شرح ذیل است :
- برقراری تماس
- پاسخگویی به تماس
- پاسخگویی به تماس با پیغام متنی
- پاسخگویی به تماس و انتقال آن به دیگران
- انتقال تمامی تماس ها به شخص یا شماره ای دیگر
- قرار دادن تماس در حالت انتظار
- تغییر تماس فعال بین چندین تماس
- پاسخگویی به یک تماس جدید زمانی که در حال مکالمه هستید (صف انتظار تماس)
- بهره مندی از قابلیت DTMF
- ثبت اطلاعات تماس در فایل OneNote
همچنین مایکروسافت Lync قابلیت های جانبی دیگری نیز به کاربران ارائه میکند :
- هویت شخص تماس گیرنده به صورت نام و نوع شماره (شرکت، موبایل، منزل) به کاربر دریافت کننده تماس نمایش داده میشود. این قابلیت نیازمند وجود رکورد تماس ورودی در لیست مخاطبین Outlook، لیست مخاطبین Lync و یا در Global Address List میباشد.
- تاریخچه ی تماس های ورودی و خروجی قدیمی که در فولدر Conversation History در نرم افزار Outlook ذخیره میشود.
- اطلاع از تماس های از دست رفته که به ایمیل کاربر در نرم افزار Outlook ارسال میشود و در فولدر Conversation History ذخیره میشود.
برخی از تجهیزاتی که امکان همکاری با مایکروسافت Lync را داشته و قابلیت RCC را میتوان برای آنها استفاده نمود :
- Cisco Unified Communications Manager
- Mitel
- Panasonic
- AVAYA