نقش راهبران در پیاده سازی نرم افزار CRM در پیاده سازی یک سیستم، راهکار یا نرم افزار موفق، عوامل و نقشهای مختلفی تاثیرگذارند. فارغ از اینکه چه راهکاری برای یک سازمان طراحی و تولید میشود، نقش راهبر یا راهبران سازمان انکارناپذیر خواهد بود و در تمامی طول پروژه و بعد از آن نقش کلیدی ایفا میکنند. میتوان با اطمینان گفت که راهبر یک سازمان میتواند تضمین کننده یک پیادهسازی موفق باشد. راهبران افرادی مسئولیت پذیر با قابلیت برقراری ارتباط مناسب با افراد و بخشهای مختلف هستند. دانش کافی در حوزه فناوری اطلاعات، تسلط بر آنچه که در یک سازمان رخ میدهد و قدرت تحلیل فرآیندها، از ویژگیهای یک راهبر موفق است.راهبران در شروع پروژه با فراهم کردن نیازمندیهای تیم پروژه و همچنین استخراج نیازمندیها و دغدغههای سازمان میتوانند نقش خود را در یک پروژه نشان دهند. بدیهی است در صورتی که درخواستها به درستی به تیم پروژه منتقل گردد و خوراک کافی در اختیار تحلیلگران قرار گیرد، راهکارهای ارزش آفرین تری در اختیار سازمان خواهد بود. همواره در پیادهسازی شرکتهای مختلف، راهبرانی بودهاند که با قدرت تحلیل و کاریزمای خوب خود، مناسبترین RFP و درخواستها را در اختیار افراد قرار دادهاند.نقش راهبران به اینجا خلاصه نمیشود، راهبران قبل از استقرار پروژه، با آموزشهای مختلفی که میبینند برای ایفای نقش اصلی خود آماده میشوند. آموزشهایراهبری مقدماتی، راهبری پیشرفته، راهبری پورتال و کاربری سیستم از جمله این آموزشهاست. همچنین در حین طراحی و تولید راهکار، ضمن همراه شدن با تیم پروژه، در جریان تمامی جزییات راهکار قرار میگیرند تا توانایی دریافت راهکار تولید شده و انتقال و آموزش به کاربران را نیز به خوبی داشته باشند.در میان کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، جملهای رایج وجود دارد و آن این است که "نیازمندیها در هر مرحله از پروژه ارتقا پیدا میکند" بنابراین تغییرات در هر مرحله گریزناپذیر خواهد بود اما راهبران باید توانایی مدیریت این تغییرات و فازبندی این موارد را داشته باشند تا از طولانی شدن زمان پروژه و فرسایشی شدن آن جلوگیری کنند.تاثیرگذارترین زمان نقش آفرینی راهبران در هنگام استقرار سیستم است، جایی که مقاومت در برابر تغییر کاربران و نگرانی و دغدغه مدیران ارشد سازمان وجود دارد. یک راهبر توانمند، در صورتی که مراحل قبلی را طی کرده باشد در این مرحله به خوبی ایفای نقش میکند. با درایت خود کاربران را همراه میکند و تمامی مواردی که در سهولت کار آنها تاثیر دارد را شناسایی و منتقل میکند. علاوه براین با اشراف کاملی که ادامه مطلب
نقش راهبران در پیاده سازی نرم افزار CRM در پیاده سازی یک سیستم، راهکار یا نرم افزار موفق، عوامل و نقشهای مختلفی تاثیرگذارند. فارغ از اینکه چه راهکاری برای یک سازمان طراحی و تولید میشود، نقش راهبر یا راهبران سازمان انکارناپذیر خواهد بود و در تمامی طول پروژه و بعد از آن نقش کلیدی ایفا میکنند. میتوان با اطمینان گفت که راهبر یک سازمان میتواند تضمین کننده یک پیادهسازی موفق باشد. راهبران افرادی مسئولیت پذیر با قابلیت برقراری ارتباط مناسب با افراد و بخشهای مختلف هستند. دانش کافی در حوزه فناوری اطلاعات، تسلط بر آنچه که در یک سازمان رخ میدهد و قدرت تحلیل فرآیندها، از ویژگیهای یک راهبر موفق است.راهبران در شروع پروژه با فراهم کردن نیازمندیهای تیم پروژه و همچنین استخراج نیازمندیها و دغدغههای سازمان میتوانند نقش خود را در یک پروژه نشان دهند. بدیهی است در صورتی که درخواستها به درستی به تیم پروژه منتقل گردد و خوراک کافی در اختیار تحلیلگران قرار گیرد، راهکارهای ارزش آفرین تری در اختیار سازمان خواهد بود. همواره در پیادهسازی شرکتهای مختلف، راهبرانی بودهاند که با قدرت تحلیل و کاریزمای خوب خود، مناسبترین RFP و درخواستها را در اختیار افراد قرار دادهاند.نقش راهبران به اینجا خلاصه نمیشود، راهبران قبل از استقرار پروژه، با آموزشهای مختلفی که میبینند برای ایفای نقش اصلی خود آماده میشوند. آموزشهایراهبری مقدماتی، راهبری پیشرفته، راهبری پورتال و کاربری سیستم از جمله این آموزشهاست. همچنین در حین طراحی و تولید راهکار، ضمن همراه شدن با تیم پروژه، در جریان تمامی جزییات راهکار قرار میگیرند تا توانایی دریافت راهکار تولید شده و انتقال و آموزش به کاربران را نیز به خوبی داشته باشند.در میان کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، جملهای رایج وجود دارد و آن این است که "نیازمندیها در هر مرحله از پروژه ارتقا پیدا میکند" بنابراین تغییرات در هر مرحله گریزناپذیر خواهد بود اما راهبران باید توانایی مدیریت این تغییرات و فازبندی این موارد را داشته باشند تا از طولانی شدن زمان پروژه و فرسایشی شدن آن جلوگیری کنند.تاثیرگذارترین زمان نقش آفرینی راهبران در هنگام استقرار سیستم است، جایی که مقاومت در برابر تغییر کاربران و نگرانی و دغدغه مدیران ارشد سازمان وجود دارد. یک راهبر توانمند، در صورتی که مراحل قبلی را طی کرده باشد در این مرحله به خوبی ایفای نقش میکند. با درایت خود کاربران را همراه میکند و تمامی مواردی که در سهولت کار آنها تاثیر دارد را شناسایی و منتقل میکند. علاوه براین با اشراف کاملی که نسبت به راهکار دارد توانایی رفع دغدغههای مدیران را نیز خواهد داشت. نمودارها، داشبوردها و گزارشهای تحلیلی و مدیریتی در رفع این دغدغهها میتواند کمک کننده باشد. ادامه مطلب
سلام. خوب بود. پیشنهاد میکنم سری به ادامه مطلب بزنید. مرسی
عالیییییییی بود
لطفا اگه براتون مقدوره در مورد چگونگی کنترل پهنای باند (سرعت دانلود) یک مقدار توضیح بدید؟
این پست هم قبلاً توی این تاپیک مطرح شده : http://forum.persiannetworks.com/f61/t53096.html
سلام آقای مهندس من میخوام Exchnge 2010 نصب کنم به مشکل بر خوردم . شما میتونید کمکم کنید ؟ این ایمیل من ، اگر بتونید کمک و راهنماییم کنید ممنون میشم از طریق yahoo msg : moon_sweety2010
سلام من دنبال NintexWorkflow_2010_Enterprise_v2.2.0.1 یا ورژن جدیدترش هستم میشه لینکی بدین که دانلود کنم یا اگه مقدور هست براتون برام میل کنید یا هر روش دیگه ای که سراغ دارین بگین تا بهش دسترسی داشته باشم البته دنبال کرک هستما.... مرسی
خیلی عالی بود خیلی زحمت کشیدید ممنون حامد جان .
سلام دوست خوب من تازه نو سایت عضو شدم و زیاد وارد نیستم. می بخشی به شدت به دنبال nintex هستم. اول نرم افزارش و دوم طریقه نصب و کرک و سریال و ... لطفاً کمکم کن. ممنونم و منتظر
خیلی عالی بود ، بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستیم.
دمت گرم ادامه بده
حامد جان لینک به قسمت دوم نیاز به اصلاح داره.